maandag 13 mei 2013

My life in Acer Liquid pictures #2

Vandaag zijn we alweer maandag wat wil zeggen dat het tijd is voor een weekoverzichtje met foto's. Ik deed niet zoveel speciaal deze week maar toch heb ik een aantal foto's gemaakt doorheen de dagen.

Paper!

Aan het station bij ons kan je echt de lekkerste broodjes kopen, jummie!
Op de trein naar school!
Armcandy!
Afgelopen zaterdag ging ik naar een optreden van Les Truttes!
Make-up-time!

Onderweg naar de cinema nam ik volgende foto. Ik ging trouwens naar de film Mama en hij was zalig!
Het was weer zover, moederkesdag!
Zo dit waren mijn foto's voor deze week. Als jullie mij willen volgen, dan kan je mij vinden onder de naam delphinedewulf. Om het jullie makkelijk te maken staat er een instagramknopje in de rechter zijbalk.
Liefs,
Delphine