donderdag 2 mei 2013

Revlon Just Bitten Lipstain in Victorian

Vandaag heb ik een review voor jullie over de Revlon Lipstain in de kleur Victorian. Lipstains vind ik altijd prettig om te gebruiken aangezien ze lang blijven zitten en je ze dus niet vaak hoeft bij te werken. Hopelijk bevalt deze lipstain mij even goed als die van NYC.


Een lipstain lijkt een beetje op lipgloss maar is veel vloeibaarder. De vloeistof is zeer gepigmenteerd en trekt direct in je lippen. Op die manier krijgen je lippen dus een kleurtje welke uren blijft zitten!


Ik kocht de Revlon lipstain omdat het mij wel prettig leek dat deze er ook een lipbalsem bij heeft zitten. Lipstain kan je lippen namelijk erg uitdrogen en dan is zo'n lippenbalsem altijd wel handig.
De lipstain van Revlon brengt naar mijn mening moeilijker aan dan de lipstains die ik heb van NYC. Ik merk dat de kleur veel sneller opgenomen wordt aan de binnenkant van mijn lippen dan aan de buitenkant. Op die manier lijkt de binnenkant ook veel gekleurder dan de buitenkant. Ook verliest het vilten tipje soms wat 'brokjes' die dan op je lippen blijven plakken. Hieronder zien jullie de swatches.

De lipstain
De lipstain + lippenbalsem
De lipstain van Revlon kan je kopen in de Big Bazaar voor een kleine 3 euro.
Liefs,
Delphine