zaterdag 12 maart 2011

99 Things (2)

Hola Chicka's,
Vandaag de 5 volgende "things" waarbij ik jullie het verhaal vertel. Please,take a seat :)

13. Naar een onweersstorm gekeken

Dit is eigenlijk iets wat ik altij doe, eenmaal het gebeurt. Ik herinner me nog die ene zware regenstorm toen de hele straat blank stand. Never seen before aangezien mijn straat redelijk afloopt. Wel, het grappige was nu net dat mijn buurman net op die moment naar huis wou gaan. Je ziet het al voor je hé, grote plassen , buurman te voet, onbeschermd op het voetpad. En ja uiteraard, een auto rijdt voorbij en de buurman kreeg echt een gigantische gold regenwater over zich heen. Ik vind het zowel erg als grappig op die moment.

Ik weet niet of jullie dat ook gekend hebben, maar vroeger had ik zo'n zonnebrilletje om mee naar de bliksem te kijken. Die droeg ik ook telkens als ik klein was om naar het onweer te kijken, niet dat het ding werkte ofzo... Ik vond het gewoon cool staan.

16. Voedselvergiftiging gehad

Ja hoor, lang leve het voedsel dat je krijgt op school. Dankzijk de rode kool die ik moest eten in de lagere school had ik eens salmonella gekregen. Ik veronderstel toch dat salmonelle een soort van/onderdeel van voedselvergiftiging is. Alleszinds, ik was er erg ziek van geworden!

18. Je eigen groenten geteeld

In het begin van het middelbaar kregen we op school zaadjes mee om erwten te kweken. Uiteraard wou ik dit proberen, laat ons zeggen, het was een opdracht voor school om de groei van je erwtenpitje in de gaten te houden. Ik vond het best tof om dit erwtje zo snel te zien groeien enzo. Jammer dat ik het niet in de grond heb gestoken om het verder te laten groeien...

21. Een kussengevecht gehad

Super! Ik hou van kussengevechten houden in bed. Ik deed het toen ik jong was en ook nu durf ik wel eens te slaan met een kussen op mijn vriendje. Natuurlijk blijft het wel proper, niet zoals op tv of dagbladen dat de pluimen uit het kussen vliegen. Maar toch heb ik er evenveel plezier aan, met of zonder vliegende pluimen.

Wat ik naast een kussengevecht ook tof vind om te doen is een gewoon gevechtje in bed. Vaak wil ik even met mijn vriendje vechten in bed om te kijken wie er het sterkste is. Ik vind het gewoon leuk om te strijden tegen iemand van het andere geslacht in het algemeen.

23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was

I confess! Vroeger toen ik in het derde leerjaar zat, zat er echt zo een rotzak van een jongentje in mijn klas. Hij pestte mij altijd en uit schrik voor hem zei ik vaak tegen mijn moeder dat ik buikpijn had en niet naar school kon gaan. Het duurde toch nog een tijdje voor ze door had dat dit kwam uit schrik voor die jongen. Mijn ouders zijn uiteindelijk met de juf gaan praten en die zorgde ervoor dat het pesten stopte. Vanaf toen ging ik weer met veel plezier naar school.

Hehe, we zitten aan 10. Reeds 1/3 zit erop. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om lezen, deze miniverhaaltjes. Alvast tot de volgende!