zondag 13 maart 2011

Face Of The Day (2)

Hoi hoi,
Vandaag een 2e FOTD. Deze is trouwes ook van een oude foto genomen, maar ik vind hem echt mooi en deel hem daarom met jullie.

Dit is de look, een close-up foto heb ik niet maar ik vertel jullie wel even hoe het er in real life uitziet.

Nadat ik een oogschaduwbasis heb opgebracht, bracht ik de witte oogschaduwpotlood aan in de binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw, dit drukte ik dan een beetje open om het gelijk te verdelen. Daarna tightlinede ik mijn bovenste waterlijn en lijnde ik de onderste waterlijn tot halfweg. Hierna ging ik aan de slag met mijn vloeibare eyeliner om boven mijn bovenste wimpers een lijntje te trekken, niet filterdun maar ook niet erg dik. Dit alles werkte ik af met wat mascara en dan was ik klaar. Een heel simpele look. Oja, voor ik het vergeet, mijn lippen concealde ik eerst met wat foundation en pas daarna ging ik erover met roze lippenstift en lipgloss omdat ik van mijzelf nogal rode lippen heb.

Ik hoop dat jullie dit een mooie look vinden. Hij is alvast elke dag draagbaar en voor elke gelegenheid geschikt. Ik draag hem echt héél vaak en vind hem ook supermooi.