maandag 14 maart 2011

99 Things (3)

Hallo,
Vandaag de 3e uitgebreidde 99 Things. Vandaag bespreek ik alweer 5 zaken die ik reeds heb meegemaakt in mijn leven. Ik kan jullie alvast vertellen dat ik deze tag echt super vind en het ook leuk vind om jullie over de "things" te vertellen. Ik haal echt toffe herinneringen op door dit heer allemaal neer te pennen.

25. Een lammetje vastgehouden

Hell yeah I did! En niet 1 keer maar echt vaak. Toen ik nog klein was, hadden we hier thuis schapen. En uiteraard hadden die af en toe lammetjes en ja ik hield ze vast. Ik gaf ze altijd namen en speelde er graag mee. Ik vertroetelde ze en gaf ze eten. Ik vind het jammer dat we nu geen schapen meer houden, maar ik ga wel nog regelmatig met mijn vriendje naar de boerderij in zijn gemeente, waar koeien worden gehouden.

29. Een totale eclips gezien

Ik DENK dat ik dat wel al een paar keer heb meegemaakt als ik mij niet vergis. 1 keer was toen ik op kamp was met de jeugdbeweging. Ik zie ons nog allemaal staan met ons eclipsbrilletjes klaar om ze op te zetten op HET moment. Ik vind het best een mooie gebeurtenis, zo'n eclips. Het heeft iets aparts, wat ik wel gezellig vind. Tenzij het nooit meer licht zou worden natuurlijk ...

30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken

Dit gebeurt vaak, vooral op festivals zie ik het elke dag zeg maar. Tegen de tijd dat de avond valt ben je zeker nog niet gaan slapen dus maak je de zonsondergang zeker mee. Ik vind het jammer dat ik dit nog niet heb mogen meemaken in de romantische manier. Je weet wel , op het strand, hand in hand liggen kijken naar hoe de zon ondergaat. Hmmm, ik hoop dat ik dit ooit mag meemaken. Maar jongens, pas op hé, deze zomervakantie ga ik met mijn vriendje voor een paar daagjes naar de Belgische kust dus ...

31. Een homerun geslagen

Ja hoor, een makkie! Ik denk dat ik hierbij toch een beetje heb vals gespeeld want de homerun die ik sloeg was met de Nintendo Wii. Hier gaat alles natuurlijk much easyer dan in het echte leven. Ik hou nota bene ontzettend van mijn Nintendo Wii, ik vind het zo een tof goedje. Love , love , love!

35. Een Amish gemeente gezien

Nog niet zo lang geleden zag ik, denk ik, op Telefacts een reportage over deze gemeenschap. Of was het nu op school... Ach, doet er niet toe, ik heb er alleszinds ooit al één gezien. :)

Zo, reeds 15 "things" zitten erop. Halfweg en weer een pak herinneringen rijker. Tot de volgende!