zondag 20 maart 2011

99 Things (6)

Hoi,
Dit is de allerlaatste 99 Things! Ik vertel jullie even want meer over de laatste 4 zaken die ik reeds heb meegemaakt en ervaren.

91. Een beroemd persoon ontmoet

Het gebeurt wel eens dat je op straat loopt en ineens een BV (Bekende Vlaming) tegenkomt. In die zit heb ik dus al een een beroemd persoon ontmoet, er tegen praten durf ik niet. Hmmm, wie ik heb ontmoet? Regi, Milk inc in zen geheel, Natalia, personages uit Thuis en dergelijke. Ik vind er niet echt iets speciaals aan, het zijn toch mensen zoals jij en ik dus. Ik ga niet gaan gillen en vragen om een handtekening.

92. Deelgenomen aan een boekenclub

De Barbie Boekenclub, daar was ik lid van jaja. Toen kon ik zo een mapje sparen met informatie rondom Barbie enzo. Best wel tof maar ja het kost na een tijdje wel wat geld.

98. Een gsm gehad

Ik denk dat ik doorheen mijn hele leven ondertussen al 6 gsm's heb gehad. Ik begon met een Siemens, ging over naar een LG, dan een Samsung, een Nokia, een look-a-like van de Iphone en nu heb ik weer een LG. Mijn eerste gsm kreeg ik denk ik in het middelbaar en ik doe best ook wel lang met een gsm. Om jullie even een verhaal te vertellen over de look-a-like Iphone. Wel, in de zomer ga ik vaak lopen met vriendinnen en sportbroeken hebben geen zakken om je gsm in de steken. We staken dus telkens onze gsm in onze bh, ja in je bh! Die fake Iphone was dus met touchscreen en door de warmte van mijn lichaam was deze condens beginnen vormen waardoor de touch kapot was. Joepie, niet dus. Een tip voor meisjes met een touch, steek hem NOOIT in je bh om te gaan sporten!

99. Gestoken door een bij

Dit vind ik echt een gruwel, ik ben superbang voor bijen ,laat staan hoe mijn reactie is als ik gestoken ben. Toen ik op de verjaardag van mijn nicht gestoken werd, dacht ik echt dat ik ging sterven. Gelukkig heeft mijn meme alles opgelost door er een suikerklontje en dergelijk op te houden ofzo en kwam alles terug goed. Nu loop ik echt nooit op blote voeten in het gras.

Zo dit waren mijn 99 Things. Ik hoop dat jullie het tof vonden. Morgen een artikel over HAIRMAYONAISE. Ben je benieuwd? Kom dan zeker terug! Tot morgen