dinsdag 22 maart 2011

Ik ben een blauw monstertje!

Hoi meiden,
Vandaag laat ik jullie even een review lezen over een gezichtsmasker namelijk ONYX Verzachtend Aromatherapie Masker. Dit maskertje kocht ik toch wel al een lange tijd geleden in de Action en ik geloof dat het voor de 2 aaneenhangende zakjes zelf nog geen 2 euro was, als het misschien nog niet minder als één euro was.

Dit is het product! Het uitzicht van de verpakking is wat je gewend bent van het merk, de vrouw met het masker erop enzo. Niet echt iets speciaals dus.

Wel, ik heb het op mijn gezicht, zie hier het superblauwe masker! Ik was best wel wat geschrokken van de kleur want op de verpakking heeft de vrouw een groenkleurig masker, achja. Je brengt het masker met natte vingertoppen aan op je gezicht en laat het een kwartiertje inwerken. Daarna spoel je het gewoon af met lauwwarm water. Ik verwacht weer eens een babyvelletje! Joepie.

15 minuten later, het maskertje is eraf en wat vind ik ervan? Wel ik moet zeggen, ik ben deels tevreden. Mijn gezicht is gehydrateerd en voelt lekker zacht aan, het ziet er ook fris en gezond uit. MAAR, groot nadeel naar mijn mening, de baluwe schijn. Ik heb goed mijn best gedaan mijn gezicht mooi af te spoelen en af te kuisen maar er blijft precies toch een laagje blauw achter. Ochja , een laagke foundation en het zal opgelost zijn. Hier een foto, zie je hoe mijn huid straalt?! Zoals ik zei, een babyvelletje!

Welke maskertjes gebruik jij? Laat het me weten! Tot ziens!