vrijdag 8 april 2011

Zeven schoonheden

Hey lieve schatten,
Zonet zag ik de zeven schoonheden tag verschijnen op Teskuh.nl en ik dacht 'laat ik deze ook eens doen'. Het kan er namelijk voor zorgen dat je jezelf ineens weer happy voelt met jezelf. Je ziet namelijk dat je, net als iedereen,positieve punten hebt en deze zijn echt zoveel belangrijker dan de negatieve, niet? :) Dus bij deze : mijn zeven schoonheden!

1. Figuur
Met mijn figuur bedoel ik mijn lengte in verhouding met mijn gewicht. Volgens mijn BMI leef ik al jaren in de groep die té mager is , maar hey als je niet bijkomt kan je daar niet veel aan doen. Ik noem mezelf slank en heb ook altijd aan platte buik gehad, daar ben ik erg tevreden over. Ook billen en borsten komen in verhouding met de rest van mijn lichaam dus voel ik er mij echt geprezen mee.

2. Benen
Ze zijn dan misschien niet mooi gebruind en dergelijke maar ze zijn wel slank en lang. Een tijdje geleden mat ik mijn benen en ja ik ben trotse bezitter van net geen meter been :) Lang hé! Mijn benen zijn ook slanke, ik heb naar eigen mening mooie kuiten en ook mijn knieën kunnen ermee door. Desondanks ben ik geen voorstander van korte rokjes of broekjes al gaat dit deze zomer misschien wel veranderen!

3. Tanden
Misschien iets raars om mooi te vinden maar ik vind mijn tanden echt geweldig. Ze zijn recht en mooi wit ookal heb ik nooit een beugel of dergelijke moeten dragen. Bij de tandarts kreeg ik er vaak complimenten over en ook bij de kinesiste. Die vond namelijk dat ik mij moest inschrijven voor de campagnes van Colgate en dergelijke.

4. Haarkleur
Na vele haarkleuren geprobeerd te hebben, ben ik nu op het punt gekomen waarop ik de meest mooie gevonden heb. Er zitten schakeringen in en een uitgroei die eigenlijk amper opvalt. Mijn haar wordt ook terug dikker wat ik zeer leuk vind.

5. Ogen
Om de één of andere manier vind ik mijn ogen eigenlijk supermooi. Soms kan ik er gewoon uren naar kijken als ze opgemaakt zijn. Ook van andere mensen hoor ik vaak dat mijn ogen veel zeggen en zo. De kleur van mijn ogen is groen/grijs- achtig waar ik ook blij mee ben.

6. Lippen
Mijn lippen zijn vol en hebben een leuke vorm waar ik dus ook tevreden over ben. Ik verzorg ze dagelijks met een portie lippenbalsem om ze lekker zacht te houden. Ook mijn lach vind ik leuk, hij is lekker spontaan en zo.

7. Borsten
Als laatste schoonheid kies ik toch voor mijn borsten. Klein maar fijn! Ik heb geen grote cupmaat maar mijn borsten zijn wel stevig dus daar ben ik erg blij mee. Dankzij mijn plijsterpil zijn ze ook voller geworden waardoor ik ze nog mooier vind dan voorheen. Lang leve anticonceptie!

Tot zover mijn zeven schoonheden. Graag tot morgen!