zaterdag 9 april 2011

Day 02 – Your first love

Vandaag de tweede challenge. Deze gaat over mijn eerste liefde, al weet ik niet goed of dit nu op kalverliefde telt of een serieuze liefde. Ochja, ik zal maar echt mijn eerste liefde nemen dan, sorry schatje dat ik hier nu ga vertellen over mijn vorige liefde. Ik ben alvast heel gelukkig met jou! Jij bent mijn eerste serieuze liefde trouwens.

Mijn allereerste liefde had ik in het vijfde leerjaar, ik was dus best nog jong. Ik herinner me er echt nog heel veel van. De jongen noemde Aaron en zat bij me in de klas. Mijn beste vriendin was op die moment ook samen met een andere jongen uit te klas dus ik vond dat ik ook de stap moest zetten. Gelukkig zag Aaron mij ook zoeken en vroeg hij aan mij verkering. Het was best wel schattig en dan dat lieve kleine kusje om het echt officieel te maken. Het volgende dat ik me herinner was dat mijn vriendje en het vriendje van mijn vriendin op de grond zaten en aan ons vroegen of we wouden tongzoenen. Wij gingen ons even afzonderen om na te denken of we het zouden doen of niet en beslisten van nog te wachten? Grappig toch, dat we er zo over dachten. Ik herinner me ook dat het op een dag had geregend en dan kan je zo slieren over de grond he. Wel, Aaron slierde zo naar me toe en gaf me een kus, wat ik best een romantisch moment vond op die leeftijd. En dan het einde van onze kalverliefde: ik maakte het uit omdat mijn vriendin veel cadeautjes kreeg van haar vriendje en ik niet. Ik wou ook cadeautjes dus...

Zo hier heb je mijn eerste liefdesverhaal,ik hoop dat je het wel leuk vond om lezen. Tot morgen!