zaterdag 9 april 2011

Earth Lovers - Reviews

Hey meiden,
Al een tijdje terug toonde ik jullie dat ik 2 flacons van Earth Lovers had gekregen bij de grote inruilactie. Vandaag werd het dus dringend tijd jullie daar wat meer over te vertellen. Beide producten heb ik nu een aantal keer gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel mijn favorietje heb gevonden. Ik bespreek mijn 2 Earth Lovers graag even apart.

Pear & Lemongrass
Verpakking
De verpakking van het product vind ik zeer mooi. De groene kleur is zeer natuurgericht en wijst op het ecologische doel van het product. De afbeelding op de fles vind ik ook zeer aantrekkelijk.
Kleur
De kleur van de Earth Lovers is groen/geel-achtig en volledig natuurlijk. Er zijn geen speciale kleurstoffen toegevoegd aan het product, de kleur is dus enkel afkomstig van de extracten die erin verwerkt zitten.
Geur
Deze slaat wat tegen,het limoengras overheerst meer dan de peer waardoor ik het niet echt een aangename geur vind, maar daarom ook niet onaangenaam. Ik had gewoon liever meer de peergeur geroken dan het limoengrass.
Mijn mening
Mijn huid voelt goed gehydrateerd en is zacht. Ik vind dit dus best een goede douchegel. Enkel jammer van de overheersende limoengrasgeur.

Lemon & Thyme
Verpakking
Net zoals bij de andere soort vind ik de verpakking zeer aantrekkelijk. Mooie foto op de fles en dergelijke!
Kleur
Ook bij deze Earth Lovers is de kleur groen/geel-achtig. Ook hier is de kleur afkomstig van de extracten en niet van toegevoegde kleurstoffen.
Geur
Geweldig! De limoen overheerst en dat was wat ik wou! Ik hou van de geur van limoen en ben dus echt verliefd op deze douchegel. Zeker en vast mijn favo'tje!
Mijn mening
De douchegel zorgt voor een gehydrateerde en zachte huid. Mijn huid is schoon en gereinigd. De Earth Lovers doet dus zijn werk goed!

Zoals jullie merken is de Lemon & Thyme mijn favoriet. Ik wil even vermelden dat de earth Lovers een 5 à 6 euro kosten in The Body Shop en dat ze wel degelijk hun prijs waard zijn. Dus ren allemaal achter een flesje als je dat nog niet gedaan hebt!

Tot de volgende keer!