zaterdag 16 april 2011

Day 08 – A moment

Hoi meiden,
Vandaag de 8ste Challenge Day. Ik zal jullie over EEN moment vertellen uit mijn leven. Aangezien vooral meisjes dit lezen zal ik het even romantisch maken en jullie vertellen over mijn ontmoeting met mijn vriendje 9 maand terug.Here we go!

De zomervakantie ging van start met op 25 Juni 2010 de eerste dag van het driedagenfeest Bierfeesten in Oudenaarde. Ik had al een week of twee contact met Bjorn en kon hem deze keer eindelijk ontmoeten. We hadden afgesproken aan het Tacambaroplein waar ik op een bankje met mijn twee vriendinnen op hem wachtte. We zaten er al een tijdje en er passeerden zeer vreemde mensen telkens opnieuw. Opeens zag ik een jongen afkomen die niemand anders dan Bjorn kon zijn. Hij gaf ons allen een kus om hallo te zeggen en ging bij ons op de bank zitten. Wat grappig was is dat ik en hem elkaar amper durvden aankijken , maar als we keken zag je toch al de prille liefde ontstaan. Genoeg gezeten, we gingen naar het stad zelf waar de rest op ons wachtte. Bjorn wou perse de Kreuners zien spelen en ging weg, ik ging ondertussen nog een vriend afhalen aan het station. Het was zeer lastig om Bjorn terug te vinden aangezien hij amper antwoord op smsjes. Na een uurtje waren we weer samen en hebben we niet van elkaars zeide geweken, ookal zeiden we ook geen woord tegen elkaar. We zijn dan maar een wandelingetje gaan maken langs een vijvertje , dit bij sterrenhemel. Het was reeds tijd om naar huis te gaan en Bjorn voerde mijn vreindin en ik naar huis. Superlief van hem! We waren thuis en ik wist niet wat te doen, kussen of niet. Ik was al uitgestapt toen ik mij bedacht en half in de auto kroop om hem toch een kus te geven. Er passeerde net een vrachtwagen waardoor mijn kleedje omhoog vloog maar dat kan mij niet deren. Ik was namelijk aan het kussen met wat nu de liefde van mijn leven is. 25 Juni 2010 zal echt een dag zijn die ik nooit vergeet! Ik hou zoveel van mijn liefje!

Zo dit was het weer voor vandaag, tot de volgende keer!