vrijdag 15 april 2011

Shoplog 18 Maart 2011

Hoi meisjes,
Vandaag een eerste shoplog! We zijn vandaag vrijdag en zoals jullie al weten studeer ik in Kortrijk. Mensen van België weten dat de K zich in Kortrijk bevindt en weten ook hoe tof het daar is om te shoppen. Vrijdag hadden we dus 3 springuren en aangezien ik niet op kot zit en de laatste les ook wou meevolgen, ging ik met een vriendin en haar vriendje naar de K gaan shoppen. Ik had een lijstje gemaakt met zaken die ik echt dringend moest hebben ; lipbalsen, conditioner en handcreme. Ook zag ik reeds op MissLipgloss dat L'oréal nieuwe producten had uitgebracht (deze kwamen volgens Cynthia pas in april uit). Het gaat om L'oréal Perfect Clean met de cleanpods (sponsjes uit silicone met stekeltjes erop). Ik had al een zo een brush gekocht (ik ben even de naam kwijt) en was daar zeer tevreden over, behalve dan dat na een tijdje geen product meer uit het ding te duwen was. Bij L'oréal bevindt het sponsje zich los van het product en doe je gewoon het product op het sponsje en is er geen gekluns nodig. Ik moet stoppen met praten over het product want hier komt zeker nog een review over dus mondje dicht nu.
Dit zijn alle producten die ik kocht.
Elséve Total Repair 5 (conditioner)      3.99 euro
Hand Therapy SOS (handcrème)        2.69 euro
L'Oréal Perfect Clean (FaceWash)     5.99 euro (MAAR - 1.50 euro door actie)
Blistex Lip Massage (lipbalsem)          2.99 euro

Alle producten kocht ik in het Kruidvat en zoals je ziet was ik niet veel geld kwijt bij deze koopjes. Ik ben ook ten zeerste tevreden over mijn aankoopjes en was blij dat ik ze in handen had, dan vooral over de Perfect Clean van L'oréal. Het is echt zo'n hebbedingetje en verwachte niet hem reeds in de rekken te vinden.

Nog een orgastisch extraatje. Mijn vriendin moest voor haar moeder dit fantastische productje aanschaffen.

Jaja, Brush With Fashion! Ik zag al een affiche voor het raam van The Body Shop en toen ik zag dat mijn vriendin het product ging kopen kwam ik letterlijk gek. Het is zoo een prachtig dingetje. Ik heb er echt nog lang naar gekeken toen ze hem in eigen handen had.

Jammer genoeg kan ik echt geen 18 euro spenderen aan een foundation en ik denk ook dat het feit dat het borsteltje er aan zit ook voor veel verspilling dient. Ik merk dit al wanneer ik mijn foundation opdoe met een borsteltje, er blijft zoveel in het borsteltje zitten! Ook is het niet zo hygiënisch naar mijn mening.

Ziezo mijn eerste shoplog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende.

2 opmerkingen: