dinsdag 19 april 2011

Kruidvat Hand Therapie SOS

Hallo,
In mijn shoplog van afgelopen week zagen jullie al dat ik een nieuwe handcrème heb gekocht. Ik had geen zin om een dure handcrème te kopen dus kocht ik er een van eigen merk. De Hand Therapie SOS is een handcrème die onmiddelijk verzachtend werkt. Het tubetje is lichtroze van kleur en bevat 75 ml van het product. Het product is na openen 24 maand houdbaar.

Wat zegt het product?
Kruidvat SOS handcrème is een intensieve crème met hydraterende en verzachtende eigenschappen. Helpt de ruwe en beschadigde huid weer zacht en soepel te maken en voedt en beschermt de huid. Verrijkt met Calendula extract dat het herstellende vermogen van de huid ondersteund, in het bijzonder bij kloofjes. Verzacht de huid onmiddellijk.

Veel belovende woorden zoals je hoort. Ik teste het product op zowel mijn eigen handen en die van mijn vriend. Mijn eigen handen zijn normaal, geen wondjes , enkel soms eens een beetje droog. Ik gebruik de crème dus vooral voor het hydraterende. Ik kan alvast zeggen dat de crème echt goed hydrateerd, niet te veel, niet te weinig, net genoeg. Ik ben dus zelf tevreden. Ook vind ik de geur zeer aangenaam, het doet mij denken aan baby'tjes, een beetje Switszal que geur dus. De textuur is wel nogal dik,niet dat ik anders had verwacht maar je hebt wel meer product nodig om het gelijk te kunnen verdelen over je hele handen. Ik zal volgende keer dus beter een grotere tube kopen. Nu even mijn vriend zijn ervaringen. Mijn vriend werkt in de bouw en na deze barre winter zijn zijn handen echt ruw en staan ze vol met kloven. Je kan je al inbeelden dat kloven echt pijnlijke zaken zijn. Jongens zijn ook niet zo druk bezig met verzorging dus vergeet hij vaak zijn handen regelmatig in te wrijven met een crème. In het weekend ben ik er gelukkig om hem eraan te herinneren en smeert hij zijn polletjes gretig in. Hij legt graag een dik pakje op de pijnlijk gekloofde plaatsen zodat deze goed kunnen trekken. Ik ondervind dat zijn handen ,na een weekendje onder mijn hoede, er echt beter aan toe zijn. Ze zijn een pak minder ruw, natuurlijk niet zo glad als de mijne maar het is toch opmerkelijk die verandering.
Uit dit alles kan je wel afleiden dat ik het prodcut zeker opnieuw zal kopen. Voor de prijs kan je terugkijken naar mijn Shoplog artikel.

Tot morgen voor een nieuw artikeltje!