woensdag 4 mei 2011

Day 17 – Your favourite memory

Hey meiden,


Ik vertel jullie vandaag als 17e challenge of the day over mijn favoriete herinnering.

Mijn favoriete herinnering is eentje van nog maar net terug. Zaterdag, 19 maart ging ik voor het eerst autorijden met mijn vriend als instructeur. Alles ging goed, ik kon starten maar was nogal bang van de snelheid. Het is voor mij echt aanpassen aan de snelheid van de auto in vergelijking met de fiets. Op het oefenterrein moet je ook af en toe draaien en bochten nemen, iets wat ik dus aan het oefenen was op die moment. Op een gegeven moment nam ik de bocht te scherp en ging ik recht op een boom en verkeersbord af. Je kan het al raden BAM ertegen! Mijn vriend roepte nog dat ik moest remmen maar ik was zodanig verward dat ik niets kon doen. Hij trok nog vol overgave aan de handrem maar jammer genoeg werkt deze blijkbaar niet zo goed. Al bij al viel de schade wel nog mee. Ik zat niet met de carrosserie tegen de boom en het bord maar met het wiel van de wagen. Mijn vriend was daarom ook niet boos op mij.

Zo, dit was mijn leukste herinnering tot nu toe. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden om te lezen en tot de volgende!