dinsdag 24 januari 2012

Almost done!

Morgen heb ik mijn laatste examen, en als we onze voorganger moeten geloven ook het moeilijkste. Neuropsychologie is namelijk al jaren de vakantieliefde van vele studenten. Fijne vooruitzichten om hieraan te beginnen studeren. Gelukkig heb ik tijdens de blokperiode voldoende tijd besteed aan dit vak dus hoop ik toch een degelijk resultaat te behalen.

Morgen heb ik dus eindelijk mijn 12 examens achter de rug en volgende week vrijdag komen onze resultaten online. Ik ben best wel benieuwd ernaar. Ik maak namelijk na elk examen een inschatting van hoe het is gegaan (Ja!, Ok, ~ +, ~ -, Nee). Op die manier kan ik dus wel inschatten of ik een juist gevoel had bij het examen of niet.

Vandaag komt er naast dit bericht geen post online vrees ik aangezien ik echt mijn best wil doen voor neuro en ook komt mijn vriend vanavond nog langs. Tot morgen dus!