maandag 23 januari 2012

Shoplog: Kruidvat en Action

Vandaag toon ik jullie mijn shoplog van afgelopen zaterdag. Ik ben namelijk wezen shoppen in Kruidvat en in de Action. Ik heb redelijk wat spulletjes gekocht en ga deze adhv foto's met jullie delen.

Kruidvat
NYC Individual Eyes ( Green Eyes)


Catrice Eyebrow Set


Essence I Love Stage Liquid Eyeliner


Essence Kajal Pencil (04 White)

Action
Shampoo en Condioner met 100% kokosolie

Andrélon Accent Serum (Laagjes Accent)

DVD's (Why did I get married & Inside planet earth)

Handboek Beauty & Style 



Muts

Zo, dit was 'em, mijn shoplogje. Ik ben zeer blij over mijn aankoopjes. Ik kan jullie alvast vertellen dat de shampoo en conditioner echt geweldig zijn. Niet alleen qua geur maar ook qua verzorging. Mijn haar is nog nooit zo zacht en niet-droog geweest. Het laagjes serum van Andrélon vind ik ook wel fijn werken. Met de make-up productjes zullen jullie binnenkort ook wel een look mogen verwachten, komende zaterdag ga ik namelijk uit en dus is het eindelijk nog eens de moment om uitgebreid met make-up te spelen.