woensdag 25 januari 2012

Stash opgeruimd!

Daarnet ben ik even 2 uur bezig geweest met mijn gehele make-up collectie op te ruimen en productjes weg te gooien die echt niet meer goed waren om te gebruiken. Ook heb ik alles weer geordend in mijn bakjes zodat ik weer alles mooi kan bekijken en overal bij kan.

Mijn brushes heb ik ook weer een badje gegeven, deze liggen zoals je ziet te drogen op de verwarming.

In het onderste bakje heb ik alle nagellakjes gestroken en handverzorgingsproducten en dergelijke. Het bakje steek ik onderaan aangezien ik dankzij de fijne examens weer ben beginnen nagelbijten en ik dus niet echt meer nagels heb op nagellak op te doen.

Boven het bakje met nagellak staat dan het bakje met haarstuff zoals mijn borstels, krultang, speldjes, serum etc.

Daarboven staan de gezichtsverzorgingsproducten.

In de twee bovenste vakjes bewaar ik dan mijn make-up waaronder foundation, lipstick, lipgloss, oogpotloodjes ...


Ik heb een apart koffertje met daarin alle oogschaduws waaronder mono's en kleinere palletjes.

In een mandje stop ik mijn mascara's.

Ziezo, dat was mijn stash die nu weer mooi opgeborgen is.