vrijdag 6 januari 2012

Boekenwurm

Ik ben altijd al een lezer geweest maar momenteel zit ik weer even in een dipje. De tijd ontbreekt me om even op mijzelf een boek erbij te nemen en tot rust te komen. Elk jaar ga ik naar de boekenbeurs en kom ik wel met een boek naar huis maar toch vind ik maar niet de tijd om te beginnen lezen.

Daarnet liep ik in de Fun. Bij de boekenafdeling keek ik rond en zag ik verschillende boeken die ik wel leuk vond. Ik ben lid bij ECI en zocht de boeken op op de website. Ik plaatste de boeken in mijn verlanglijstje in de hoop dat mijn moeder ze voor me koopt.



- Rachels mislukte masterplan
- Gebroken hart
- Voor Claire
- Joel
- Voor ik ga slapen

Stuk voor stuk lijken dit supermooie boeken en ik zou ze graag allemaal op mijn boekenplankje hebben. Ook vind ik de kaften mooi en aantrekkelijk, dit is voor mij namelijk ook een belangrijk punt. Hopelijk zal mamslief deze boeken voor mij kopen en anders kan ik niet wachten tot de volgende boekebeurs.