zaterdag 7 januari 2012

Op zoek naar een TV

Ik ben op zoek naar een kleine flatscreen televisie voor op mijn kamer met een ingebouwde DVD-speler. Ik heb namelijk een heuse DVD collectie maar aangezien we hier geen gebruiksklare DVD-speler hebben en sommige DVD's niet kunnen spelen op een playstation zit ik dus met een probleem.

De DVD-speler die ter beschikking staat, staat in de woonkamer en mag niet losgekoppeld worden naar onze 2e televisie in de veranda. In de woonkamer word er ook constant TV gekeken door mijn vader,moeder of broer dus ik en mijn vriend hebben niet genoeg tijd om een DVD uit te kijken. Vandaar wil ik dus mijn eigen kleine TV'tje met ingebouwde DVD-speler. Dit is lekker compact aangezien ik niet echt veel plaats heb op mijn kamer. Op die TV zou ik dan ook mijn Nintendo Wii kunnen aansluiten en dan hoef ik niet langer in de ijskoude veranda lopen te spelen.

Een eigen televisietje zou dus echt een handige oplossing zijn. Ik ben dus op zoek naar een goedkope TV die toch wel een groter scherm heeft dan mijn minilaptop van 10.1". Als het scherm te klein is hoef ik namelijk geen televisie te kopen want dan kan ik even goed zoals nu films bekijken op mijn laptopje. Maar natuurlijk kan ik geen DVD's met mijn laptop afspelen aangezien die geen CD-poort heeft.

Hmm, het is werkelijk een dilemma. Zeker aangezien ik ook nood heb aan een nieuwe bril aangezien op mijn vakantiejob een kleutertje mijn bril heeft kapotgetrokken en ik dit niet wou zeggen aan mijn "baas". Ik zal dus een keuze moeten maken als blijkt dat de TV toch te duur uit valt. Ik hou jullie op de hoogte.