zondag 22 januari 2012

Druk druk druk

Dit weekend was nogal druk volgeboekt met allerhande zaken. Zo hebben we opnieuw afspraken gehad met garages voor een prijsofferte op te stellen. Ook hebben we een proefrit achter de rug met de Chevrolet Aveo. Volgende week word de definitieve beslissing genomen.
Daarnaast moest ik natuurlijk mijn nieuwe bril gaan bestellen, welke ik ook heb gedaan. Ik heb lang getwijfeld en ben nog steeds niet zo zeker over mijn beslissing. Het wordt alleszinds wennen!
Ik ben ook nog wat gaan shoppen aangezien dit door de examens al zo lang geleden is. Ook heb ik nog 3 films bekeken welke ik dus ook nog moet reviewen voor jullie.

Je hoort het al, jullie hebben nog wat artikels tegoed. De auto, mijn bril, een shoplog, de films. Hou zeker mijn site in de gaten, volg me misschien via bloglovin zodat je zeker niks mist. Het knopje staat linksboven ongeveer, als ik me niet vergis!