zondag 22 januari 2012

Impressie: Nieuwe bril

Op een beautyblog zag ik een paar dagen terug een bericht over de website brilonline.com waar je je foto kan uploaden en dan verscheidene brillen kan passen. Omdat ik mij vandaag weer wat dipperig voelde aangezien ik bang ben dat ik de foute beslissing nam heb ik even met dit programma gewerkt. Op die manier creëerde ik een voorbeeldje of twee van hoe mijn bril er zal uitzien. De volgende foto's LIJKEN dus op mijn montuurtje maar zijn niet identiek. Mijn bril heeft een diepblauwe kleur die nogal naar zwart toe neigt en is redelijk hoekig. Qua grootte komen de foto's en mijn werkelijke bril goed overeen. Tegen 31 januari zal mijn bril klaar zijn dus dan toon ik jullie een foto van de werkelijke bril.



En, wat vinden jullie ervan? De linkse foto lijkt er het best op voor alle duidelijkheid.