zondag 8 januari 2012

I want to shop!

Je leest het goed, ik wil gaan shoppen! Hier in België zijn het lekker solden en ik kan er gewoonweg niet van genieten. Ik kan namelijk amper mijn huis uit aangezien ik moet studeren voor mijn examens. Als shopverslaafde is dit voor mij een werkelijke hel.

Vele beautyblogs komen aanzetten met hun shoplog met nieuwe aankoopjes. Daar zit je dan te kwijlen op dat nieuwe paar schoenen, of die ene oogschaduw die je graag ook wil hebben. Jammer genoeg gaat het voor mij momenteel niet om naar de stad te gaan en mijn geld te spenderen of zelf gewoon eens rond te kijken in de winkel zonder iets te kopen. Nee, ik moet lekker thuis in de zetel zitten met mijn boeken op mijn schoot, lekker hard studeren. Morgen heb ik mijn eerste examen, mondeling nog wel. Ik heb zo'n 2 weken en half examens, 12 examens in totaal van lekkere bundeltjes van 300 pagina's, fijn die handel. Hopelijk kan ik volgend weekend gaan shoppen, of het weekend daarna en zijn nog niet alle leuke spulletjes verkocht. Ook moet ik natuurlijk ook gaan informeren voor de prijs van mijn nieuwe bril. En mijn TV'tje ga ik waarschijnlijk ook lekker gaan afhalen. Dan moeten manlief en ik ook nog eens naar een reisbureau gaan informeren. We willen niet opnieuw als vorig jaar drie weken in de regen zitten terwijl we lekker naar Turkije of Tunesië kunnen gaan en van de zon genieten.

Nog veel werk te doen nu, alsof ik het nog niet druk genoeg heb met studeren alleen. Maar hé, we gaan ervoor. Ik weet namelijk waarvoor ik studeer en wat ik wil bereiken en dit is iets veel te moois welke ik niet zomaar opgeef.