zaterdag 7 januari 2012

Lang leve de Makro

Daarnet ben ik samen met manlief en mijn broer naar de Makro getrokken. Zoals ik vanmorgen al meldde ben ik dus op zoek naar een televisie met ingebouwde DVD-speler en die hoopte ik aan degelijke prijs te vinden in de Makro.

Om te beginnen moest ik eerst mijn eigen Makro-kaart laten aanmaken. Na een tijde aanschuiven en een paar voorstekers was het mijn beurt en kon ik eindelijk de winkel binnen met 2 Makro-kaarten, om maar eentje als reserve te hebben in het geval ik de ander verlies.

We kwamen dus voor de TV maar werden opgehouden door bergen DVD's aan goedkope prijzen als 2 euro, 3 euro, 5 euro etc. Ik denk dat we er ongeveer een uur hebben staan scharten in de bakken. Daar sta je dan met een stapel DVD's onder je arm en wordt het tijd voor het maken van een selectie.

- Street Dance 3D (3,99 euro)

- Center Stage-Turn it up (3,99 euro)

- Splice (1,99 euro)
Ook mijn vriend ging naar huis met 3 DVD's, stuk voor stuk horrors.

Tijd voor de televisie dan maar. Er was 1 rij met kleine televisietjes waar ik om te beginnen keek naar de goedkoopste. Ik zag er 2 staan voor 149 euro, een van Q-Media en een van AKAI. Beiden hadden een ingebouwde DVD-speler maar de Q-media heeft een beeldscherm van 21,6 inch en de AKAI een scherm van 15 inch. Als alles goed gaat ga ik dus waarschijnlijk die van Q-Media kopen.

Toen we wat verder liepen zagen we de Wii-spelletjes staan en aangezien ik nog geen cadeau voor kerst had gekregen van mijn vriend heeft hij voor mij The Sims 3 gekocht. Ik twijfelde nog voor Zumba 2 maar ik denk dat omdat het vooral onbekende liedjes zijn, dat ik het spelletjes rap beu zal zijn.

Ik heb ook nog even langs de boekenafdeling geweest waar ik opnieuw een paar boeken zag die mij wel lagen.

- Wandelen met engelen

- Zelfmoord in Vlaanderen
Deze boeken zet ik dus ook op mijn verlanglijstje en hopelijk komen ze ooit in mijn bezit.