dinsdag 10 januari 2012

Ik neem je mee op reis!


Daarnet zaten manlief en ik even te kijken op de website van Neckermann. Momenteel zijn er vroegboekkortingen aan de gang en daar wil vooral ik van profiteren. Ik ga niet zo vaak gaan werken en sparen gaat dus tergend traag. Ik heb momenteel doorheen het jaar al een mooi budget opgespaard maar wil graag nog wat overhouden voor de toekomst.

Terug naar Neckermann dus, manlief wil graag naar Spanje maar ik eerder naar Turkije of Tunesië. Ik wil goedkoop kunnen shoppen en ik wil niet het warme drukkende klimaat van Spanje. Die plakkende, vochtige, zweterige warmte. Ik heb horen zeggen dat in Turkije en Tunesië de warmte meer dragelijker is en ook kun je er goedkoop shoppen, ook al is zo goed als alles namaak.

Eventjes formuliertje invullen: vliegvakantie, eind juli, 10 nachten, 2 volwassenen, All inclusive ... Alles nog eventjes sorteren op prijs zodat ik eerst de goedkoopste hotels te zien krijg (lekker gierig).

Hell Yeah, er is al een reis naar Tunesië voor iets minder dan 300 euro per persoon! Is dit geen fantastisch nieuws, er was zowat 55 % korting! Tegenvaller is wel dat deze kortingen maar tot 15 januari duren en we dus zeer snel zouden moeten beslissen. Manlief en ik zijn hier niet zo'n fan van, zo van die overhaaste beslissingen.

We hopen zo snel mogelijk eens de tijd te vinden om naar een reisbureau te gaan en wat boeken mee te nemen zodat we thuis op ons gemak alles kunnen bekijken. Het is toch wel iets spannends,een reis boeken. Het is voor ons beiden de allereerste keer dat we zonder ouders op reis gaan en voor mij ook de eerste keer op een vliegtuig.