woensdag 11 januari 2012

Tab: About me

Tags, ik heb er altijd van gehouden. Niet alleen om ze te lezen maar ook om ze zelf in te vullen. Deze ochtend kwam ik een zeer leuke tag tegen die ik nu zelf ook even ga oplossen. De tag zorgt er een beetje voor dat jullie mij beter leren kennen. Hier gaan we!

Heb je een tweede naam?
Nee, toen ik geboren werd was het hier blijkbaar niet meer de gewoonte om een tweede naam te krijgen. Jammer maar helaas. Wel weet ik nog dat mijn ouders twijfelden of ze mij nu Delphine of Caithlin zouden noemen.

Wat is je favoriete vak op school?
Hmm, een favoriete vak op school. Aangezien ik hogere studies doe heb ik elk half jaar andere vakken maar de leukste vakken die ik tot nu toe had waren; psychometrische technieken, sociale vaardigheden, jeugdrecht en sociaal praktisch recht. 

Wat is je favoriete drankje?
Ice Tea en Coca Cola, maar toch het meest Ice Tea. 

Wat is je favoriete nummer op dit moment?
Michel Télo -  Ai se eu tu pego, ik denk dat iedereen die dit nummer hoorde er ondertussen wel op verliefd is. 

Hoe ga je je kinderen noemen?
Leuk dat je erover begint. Tijdens deze vakantie was ik naar verscheidene beautyblogs aan het kijken zoals ook de blog van Ilja. Mijn vriend zat naast mij en zei 'he dat is een leuke naam,zo mag ons kindje wel heten'. En van dit standpunt zijn we nog niet afgeweken.
Als we een meisje krijgen zal het dus Ilja heten, voor een jongen hebben we nog geen flauw idee.

Doe je aan een sport?
Niet meer, vroeger ging ik elke week naar de dansschool maar dankzij mijn studies is dit nu dus onmogelijk geworden. Heel jammer vind ik dit maar eenmaal mijn studie erop zit vlieg ik er weer in, daar ben ik zeker van. Zaterdag ga ik trouwens met mijn vriend naar de opendeurdag gaan kijken van mijn dansschool, gewoon omdat ik nog steeds verliefd ben op dansen en er zo van kan genieten.

Favoriete boek?
Moeilijke vraag, ik heb niet echt een favoriet boek. Ik lees graag zo van die meidenverhalen die eigenlijk totaal niet meer voor mijn leeftijd zijn denk ik. Ook ben ik nu door mijn richting geinteresseert in boeken rondom psychologie en omgaan met mensen en situaties en dergelijke. 

Favoriete kleur?
Turqoise :)

Favoriete dier?
Ik hou van honden en als ik alleen ga wonen neem ik steevast een hamster in huis. Waterschildpadden lijken mij ook wel heel tof.

Favoriet parfum?
Ik ben niet zo een parfum drager, waardoor ik nu momenteel niet echt op een naam van een geurtje kan komen. Ik hou het meest van die zwoele, warme geurtjes. 

Favoriete vakantie?
Met mijn ouders ging ik steeds nar Oostenrijk dus veel landen heb ik nog niet gezien dat ik me kan herinneren. Ook ben ik al eens naar Spanje geweest met een vriendin. En dit jaar wordt het waarschijnlijk Turkije of Tunesië. Ik heb nog niet echt een vakantie waarvan ik denk 'This is heaven'. Ook zou ik graag eens naar Afrika gaan om daar dan vrijwilligerswerk te doen ofzo.

Ben je afgestudeerd op de middelbare school?
Ja, ik ben afgestudeerd op middelbaar niveau in gezondheids- en welzijnswetenschappen.(TSO)

Ben je ooit het land uit geweest?
Ja, zoals ik op de vraag over de vakanties heb geantwoord.

Spreek je een andere taal? 
Ik spreek Nederlands, Frans, Duits, Engels en dialect :)

Heb je broers of zussen?
Ik heb 1 broer van 15 jaar.

Wat is je favoriete winkel?
Kruidvat, als ik er één passeer moet ik er gewoon binnen. En meestal koop ik ook wel iets.

Wat is je favoriete restaurant?
Hmmm, De Rembrandt.

Ga je graag naar school?
Ja, ik ga graag naar school en studeer ook graag. Ookal heb ik veel stress rondom school enzo, toch doe ik het wel heel graag.

Favoriete YouTuber?
ShayTards, Michelle Phan, Promise Phan, The Moms View...

Favoriete film?
Zovele, ik hou van dansfilms en horrors/thrillers.

Favoriete tv-show?
Dr. Phill, Dr G, Familie, Most Embarrising Bodies

PC of MAC?
PC.

Welke GSM heb je?
Ik bezit een Samung TXT.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1 meter 72


Zo nu weten jullie ook weer wat van me, ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en als jullie soms nog leuke tags weten, laat het me gerust weten.