donderdag 26 januari 2012

Trend: The Sidecut

Gisteren zat ik, zoals elke dag, weer filmpjes af te schuimen op YouTube en kwam ik deze keer uit op allerlei filmpjes over 'the sidecut'. Het gaat erom dat je het gedeelte haar aan je oor wegscheert, dit kan met een tondeuze maar sommigen doen het ook met een simpel scheermesje (al lijkt me dit zéér pijnlijk). Deze trend is al een tijdje aan de gang en ook hier in België kom je soms wel iemand tegen met deze sidecut.

In Amerika merkte je deze trend als eerste bij, wie dacht je anders, Rihanna. Maar naast Rihanna had ook Willow Smith deze haircut.


Ook het gewone volk is aan de gang gegaan met deze trend. Volgende foto's kwam ik tegen op google.



Maar wat vinden we nu van deze trend? Is het mooi, of niet? Zou jij het aandurven om een gedeelte van je haar weg te scheren?

Taff, een Duitse Tv-show (althans dat denk ik toch) vroeg het aan het duitse volk en kregen zelf een vrouw zover om de sidecut uit te proberen!


En nu stel ik de vraag aan jullie, wat vinden jullie van deze trend? Heb je zelf een sidecut, of wil je er één of is dit totaal niks voor jou?