dinsdag 21 februari 2012

Reisje Salou geboekt!

Hoi,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me liet horen maar ik heb het nogal druk gehad en het zit me de laatste tijd ook niet zo mee. Aangezien ik mijn slechte humeur niet wil uitwerken in blogposts heb ik dan maar dus mijn mond gehouden, wat uitmondde in alweer een goede week zonder artikelen. Maar vandaag heb ik iets leuks te vertellen.

Zoals jullie al eerder lazen waren ik en mijn vriend op zoek naar een vakantiebestemming. Vliegreizen waren onze eerste gedachte maar een paar weken terug kwam er bij manliefs thuis een brochure voor busreizen toe. Hij had vroeger, toen zijn vader nog in orde was, al eens naar Benidorm gegaan met de firma Herman en Vandamme.

Eerlijk gezegd was ik sowieso al wat bang om met het vliegtuig te gaan, ik ben namelijk vliegtuigmaagd. Met de bus leek mij dus al een stuk fijner, je zag de hele route, je hoeft niks te doen. Gewoon opstappen en weg ermee. Weken hebben we gediscussieerd om de juiste bestemming te vinden. Het werd opnieuw Benidorm. Tot ik van alle kanten negatieve commentaar hoorde, het is niks voor zulke jonge mensen als jullie. Toen schoot me opeens iets te binnen. Met mijn vriendin had ik ooit eens afgesproken om naar Salou te gaan. Ik zocht in het boekje of ik daar iets van kon terugvinden en ja hoor, Salou stond bij de bestemmingen.

Salou is het dus uiteindelijk geworden en vorige donderdag heb ik telefonisch gereserveerd. Vandaag zijn onze reisdocumenten al gearriveerd en kunnen we dus beginnen met betalen.

We gaan onze vakantie spenderen in hotel Jaime I in Salou. Hier zien jullie nog enkele foto's.

We hebben vele reviews gelezen maar weten niet op wat af te gaan. De een vond het daar super en de ander net barslecht. We zien wel wat er van komt denken we maar. We hebben een half pension genomen en kunnen dus 's middags ergens anders gaan eten en zijn dus ook niet gebonden aan een uur om op tijd terug te zijn voor het eten. Via de hostess ter plaatse kunnen we ook uitstappen reserveren zoals bvb een jeepsafari, een quadsafari, een uitstapje naar Barcelona of Port Aventura.

Ik hou jullie zeker verder op de hoogte van de reis enzo.

Beautyquestion: Wat neem je zoal mee op reis qua producten?