zaterdag 12 mei 2012

Catrice Revoltaire: Colour Bomb lipstick

In de shoplog van gisteren zagen jullie al dat ik de lipstick Colour Bomb heb gekocht. De andere twee lipstick van de Revoltaire-collectie heb ik me niet aangeschaft, ik had al een nude-lipstick van Catrice en de rode lipstick zou mij niet staat denk ik.





Colour Bomb dus...
De lipstick is een beetje een peachy-roze kleur en is mat qua finish, echt een kleurtje voor mij. De lipstick bevat 3,5 gram aan product en de verpakking is lekker luxe, niet te zwaar, niet te licht, net tussenin. Op de verpakking staat een mooie baroqueprint welke mij erg aanspreekt. De lipstick is goed smeerbaar wat ook fijn is en qua pigmentatie is hij ook in orde. Een goede lipstick dus voor een fijne prijs van 3,99 euro.





Offcourse komt er hieronder ook nog een swatchfoto. Sorry voor de niet zo scherpe foto maar ik vind het nog heel moeilijk om een lichaamsdeel op foto te zetten zonder te beven met mijn andere hand.