vrijdag 11 mei 2012

Shoplogje 9 Mei 2012

Vandaag ging ik even de stad in om nieuwe spulletjes te gaan kopen, laat ons zeggen ik wou kijken of er nieuwe spulletjes waren en kwam thuis met verscheidene interessante koopjes.
Hier een groepsfoto van de spulletjes uit het Kruidvat. Ik heb twee make-up producten van de limited edition  van Catrice Revoltaire gekocht, namelijk het Smokey Eyes pallet: Explosive Combination en de matte lipstick: Colour Bomb. Daarnaast kocht ik nog enkele make-up borstels aangezien degene die ik nu had reeds beginnen "uit te breiden". Als laatste heb ik nog een bokkenpootje gekocht voor mijn nagelriemen en een comedonendrukker tegen de zwarte puntjes.



Prijslijst:
Catrice Revoltaire lipstick: 3,99 euro
Oogschaduwpallet Catrice Revoltaire: 4,49 euro
Brush Catrice (2-delig): 2,79
Brush Essence: 1,29 euro
Comedonendrukker: 2,99 euro
Bokkenpootje: 0,99


Als laatste heb ik nog een nieuw paar schoenen t.w.v. 14 euro.



Leuk tijgerprintje als binnenvoering.

Kleine steentjes aan de zijkant.