woensdag 27 juni 2012

ELF: Healthy Glow Bronzer + Brightening Eye Color + Natural Lash Kit + FOTD

Na de review van de lipstick die jullie gisteren zagen is het vandaag tijd voor een review van de bronzer en het mini oogschaduwpaletje van Eyes Lips Face. Ik vond het een beetje stom om er enkel swatches van te tonen dus heb ik er maar direct een look mee gemaakt. Ik denk ook dat jullie dat een stuk fijner vinden. 

ELF: Healthy Glow Bronzing Powder in Warm Tan







De bronzer die ik heb is afkomstig uit de welbefaamde één euro lijn van ELF. Door deze lage prijs was ik heel erg benieuwd naar de pigmentatie van de producten hierbij. Ik koos de bronzer in de lichtste kleur aangezien ik van nature een bleke huidskleur heb. De bronzer's verpakking vind ik mooi, hij is doorzichtig waardoor je heel snel ziet welke kleur hij heeft en dergelijk. De bronzer is lichtbruin van kleur en bevat gouden glittertjes. Qua textuur is de poeder zacht maar niet korrelig, wat wel positief is want korrelige poeders maken altijd zo'n zooitje. De pigmentatie vind ik ook heel goed, net voldoende voor die gezonde glow.



ELF: Brightening Eye Color in Ocean Dreams






Uit de één euro lijn koos ik ook nog een oogschaduw, opnieuw om de pigmentatietest uit te voeren. Ik koos meteen voor een quatro aangezien je dan heel eenvoudig een mooie look kan maken. De verpakking van de oogschaduw vind ik er minder mooi uitzien als die van de bronzer, ik heb het niet zo voor witte verpakkingen. Ook zijn de driehoekjes best klein, swatches maken ging moeizaam aangezien mijn vingers soms te groot waren om in de driehoekjes te passen. Met brushes heb je hier wel minder last van. De pigmentatie van de oogschaduws zijn echt heel goed, dit had ik nooit verwacht van een product wat slechts één euro kost. Wel is de oogschaduw vrij korrelig waardoor er snel een rommeltje ontstaan in het doosje. De kleuren zijn makkelijk te blenden.




ELF: Natural Lash Kit in Black




Mijn laatste product uit de één euro lijn waren deze valse wimpers. Ik heb al vaak valse wimpers geprobeerd maar ik krijg ze gewoon niet deftig aangebracht. Ik wou het met dit setje nog eens proberen maar tevergeefs. Opnieuw bleven de wimpers niet ter plaatse. Ik heb ze nog niet weggegooid want ik zou ze nog eens willen proberen maar dan door ze doormidden te knippen. Ik geef dus nog niet op.




Als laatste heb ik dus nog een look voor jullie waar ik gebruik maakte van dit oogschaduw-quatro en de bronzer. De valse wimpers hadden natuurlijk een leuke extra geweest kunnen zijn maar ik kreeg ze er echt niet opgeplakt.




Q: Staan jullie ook zo versteld van de pigmentatie als ik?