donderdag 28 juni 2012

Review: The Beautyblender

Sommige bezoeksters waren zeer benieuwd toen ik mijn fake beautyblender van Ebay aan jullie showde. Zou hij het wel doen? Ik moet zeggen ikzelf was ook wel heel erg nieuwsgierig naar de werking ervan maar voor die 2 euro 50 kon ik het er echt niet voor laten liggen. Ik heb de beautyblender nu al telkens gebruikt bij het opmaken enzo en ik denk dat ik mijn mening er wel over kan zeggen.



De beautyblender is zoals iedereen weet dat schattige, kleine, roze eitje waarmee je je foundation en andere zaken zoals blush, highlighter en bronzer kan aanbrengen (indien deze vloeibaar zijn). Je gebruikt hem door hem eerst vochtig te maken Dan begint het eitje wat op te zwellen en voelt het ook wat kneedbaarder en spons-achtiger aan. Je stippelt je foundation aan en stempelt deze dan uit met behulp van het eitje. Onder je ogen en rondom je neus kan je concealer aanbrengen en dit dan opnieuw uitdeppen met de punt van het eitje. Blush ( tinted lipbalm van ELF) en mijn vloeibare highlighter bracht ik ook aan met behulp van mijn eitje. Dit deed ik met de zijkant. Hieronder zien jullie de voor en na foto's van mij eerste try-out.


Ik vind mijn eitje zeer makkelijk werken, alles gaat heel snel en je ben al snel klaar met het aanbrengen van foundation. Ook breng je nooit teveel product aan en is alles mooi effen. Het sponsje is lekker zacht terwijl sommige brushes nogal stug kunnen aanvoelen op ons gevoelige huidje. Ik ben zeer tevreden van deze beautyblender, hij mag dan wel niet de echte versie zijn, ik denk dat de echte het toch niet beter zal kunnen doen als deze. Qua onderhoud is zo'n eitje ook zeer makkelijk te reinigen. Door hem een paar keer water te laten opzuigen en hem telkens uit te wringen is hij al snel weer proper. Ook zuigt hij niet veel foundation op doordat hij bij het gebruiken al wat gevuld is met water (door hem eerst nat te maken).





Q: Hebben jullie thuis een beautyblender?