zaterdag 23 juni 2012

Enchantra unboxing



Gisteren zagen jullie al pakketje één dat toekwam maar volgend pakketje heb ik ook onlangs ontvangen. Ik hoop dat jullie artikels als dit nog niet beu zijn maar ik beloof jullie. In dit artikel krijg je heel veel eyecandy te zien. 

Toen de eigenaresse van Enchantra 6 jaar gehuwd was gaf ze 66,6 procent korting op de gehele Eye Candy collectie van China Glaze. Say what?! Normaal kostten de China Glazen lakjes een 5 euro per stuk maar nu heb ik dus alle 6 de lakjes kunnen scoren voor maar 12 euro, dit is dus 2 euro per lakje! Ikzelf heb nog geen lakjes van China Glaze en was dus echt razend benieuwd.


Hier zien jullie het pakketje dat ik toegestuurd kreeg. Alles was mooi ingepakt met extra papiertjes ter bescherming. Daarnaast vond ik de levering heel snel. Op maandag kreeg ik een mail dat mijn pakketje op de post was gedaan en dinsdag stond de pakjesman al aan de deur. En dit terwijl ik in België woon.


Als eerste vond ik twee geschekjes in mij pakje terug namelijk een Nail Tattoo en een hangertje met een voetballetje aan (door het EK). Ik vind extra'tjes altijd iets toevoegen aan een bestelling. Dit toont echt dat je naast gewoon je job ook wel eens denkt aan je kopers. Het geeft ook een vertrouwen en toont gewoon dat je belangstelling hebt voor de mensen en niet puur winst wil maken. 

Maar dan, de langverwachte foto's van de lakjes! Hier zitten de lakjes nog in hun verpakking. Echt heel fijn dat de lakjes niet gewoon los in het doosje lagen, dit zorgt toch voor extra bescherming.
Even een foto van de lakjes op een rij.




Van links naar recht:
- Blonde Bombshell
- Love Marilyn
- Material Girl
- Marry A Millionaire
- Some Like It Haute
- Lorelei's Tiara


Stuk voor stuk vind ik dit echt prachtige lakjes. Ik ben er als het ware verliefd op. Ik ben nog even aan het wachten tot mijn nagels een mooie lengte hebben en dan komen er zeker swatch-foto's. 


Q: Hebben jullie lakjes van China Glaze?