vrijdag 22 juni 2012

New in: Ebay



Onlangs zijn reeds twee van mijn ebay-aankoopjes toegekomen met de post. Dit kwam samen met nog enkele pakketjes dus ik was echt superhappy die dag! Ik denk dat iedereen het wel fijn vind als er een pakketje in de bus zit. De twee aankoopjes waren mijn fake beautyblender sponge en mijn EOS lipbalm met aardbei-geur. Kijk verder voor meer foto's en een eerste indruk.


Toen ik het kleine pakketje opende, was het eerste wat ik zag de beautyblender. Wow, wat een klein ding! Ik had hem eigenlijk wel groter verwacht maar wist wel in mijn achterhoofd dat je hem voor gebruik moet bevochtigen en dan al het vocht er weer uitknijpen. Normaal zou de beautyblender dan wat toenemen in formaat. Of dit werkelijk zo is, kon ik toen nog niet uittesten maar hier volgt zeker nog een tweede artikel over.


Zoals je ook kan zien is de beautyblender eigenlijk krak hetzelfde als de echte versie. Het is een eitje en het is roze. Al merk ik wel dat mijn puntig einde iets puntiger is dan de echte versie. Het eitje voelt nu nog stevig aan en het is echt een heel goed samengeperst sponsje, lekker vol. Voor deze versie heb ik slecht 2 euro 50 betaald. 


Next hebben we de EOS lipbalm. De EOS lipbal staan bekend voor hun vorm, de lipbalsem is namelijk een balletje in plaats van een cilinder. De verpakking vind ik echt schattig, de ronde vorm trekt mij echt aan. Ook is het een erg compacte lippenbalsem die je snel kan meenemen. Mijn lippenbalsem heeft een rode kleur qua verpakking welke verwijst naar de aarbei-geur. Even verder ingaan op de geur dus, de lippenbalsem ruikt naar aardbei wat ik echt een geweldig geur vind. Toen ik de lippenbalsem voor het eerst opende werd ik echt overweldig door deze lekkere geur, ik kon niet stoppen met eraan te ruiken. 


Qua werking kan ik jullie vertellen dat het in het begin redelijk vreemd is en ook wennen is aan de vorm. Het geeft echt een raar gevoel om met een balletje je lippen te stiften. De lippenbalsem houdt mijn lippen zacht en gehydrateert en geeft ze een glansje. De lippenbalsem heb ik ook gekocht voor maar 2 euro 50. Nu stel ik een vraag aan jullie: Is dit een echte versie van de EOS lippenbalsem of niet want ik zie echt geen verschil?


Q: Hebben jullie één van volgende producten zelf in je stash en wat is jouw mening?