zondag 24 juni 2012

Eyes Lips Face pakket



Vandaag het allerlaatste pakketje welke ik heb mogen ontvangen, namelijk eentje van ELF. Iedereen kent ELF waarschijnlijk door de 1 euro lijn en jammer genoeg ook door de hoge verzendkosten. Toch heb ik er mij aan gewaagd en enkele productjes besteld. Ik wil jullie namelijk laten kennis maken met ELF en laten weten of de verzendkosten toch wel de moeite zijn als je de producten hun kwaliteit ziet. Vandaag nog geen review maar wel al een quick preview van de producten.

Toen ik het pakketje opende zag ik eerst een propje roze papier, lekker girly en het nodigt ook uit om eronder te kijken. Je ziet in het begin nog niks van de producten waardoor je toch wel nieuwsgierig wordt. Maar eenmaal het papiertje weg is, tadaa, de producten.


Volgende productjes test ik de komende dagen voor jullie:

  • Minerale gezichtsprimer (Studio lijn)
  • Lipstick in Cheerfull Cherre (Minerale lijn)
  • Valse wimper Natural in Black (ELF)
  • Bronzingpoeder voor een gezonde teint in Warm Tan (ELF)
  • 'Oogschaduw voor een herldere blik' in Ocean Dreams (ELF)
Indien jullie benieuwd zijn naar reviewd over de producten, raad ik jullie aan om mij te volgen, dit via GFC of Bloglovin. Op die manier zullen jullie zeker niets missen!
Q: Wat vinden jullie van het merk Eyes Lips Face?