maandag 25 juni 2012

My personal bucketlist

Overal zie je ze voorbij komen, de bucketlist. Zaken die je voor je sterft zeker wil doen, of dingen die je graag wil doen. Een soort van doelstellingenlijstje die je opzet voor jezelf. Ik deed even wat research en vond een aantal afbeeldingen die ik toch graag wil doen in mijn leven, plaatsen die ik wil bezoeken etc. Kijken jullie mee?

Niets is zo romantisch als een bad vol kaarslichtjes, een glaasje wijn, lekker veel schuim en dit dan delen met de liefde van je leven. Hmmm, dit zouden mensen echt veel vaker moeten doen!

 Wie wil er nu eens geen Louboutins, girls?

Lijkt mij een heel fijn land om eens naar op reis te gaan. 


 Nog een jaar te gaan en ik ben lekker afgestudeerd. Dan kom ik terecht op de arbeidsmarkt en vind ik hopelijk snel een toffe job!

 Ik haat zwemmen, en dan zeker in de zee. Meestal is de zee echt koud of ziet ze er gewoon niet proper uit. Er zwemmen allerlei dieren in etc. Voor mij is dit dus echt een uitdaging.

 Bali klinkt gewoon zo aanlokkelijk!


 Again, naast een bad met kaarsjes is een bubbelbad ook echt heaven voor romantische zielen.


 Ik heb al een hondje voor zijn volledige leven gehouden, nu zijn we aan ons tweede gestart en ook later als ik het huis uit ben, ben ik van plan om dieren te houden.


 Afrika is echt een deel van mij ook al ben ik niet vandaar afkomstig. Ik heb er gewoon een zwak voor. Ik wil zeker een keer naar daar op reis gaan of vrijwilligerswerk gaan doen ofzo.

 Infinity pools zijn helemaal in en ook ik wil er ooit eens een duikje in nemen. Het lijkt mij gewoon zo cool.

 I like to move it, move it. Naast Bali lijkt ook Madagascar een fijn land om eens te bezoeken.


 Ik ben een vrouw voor iets denk ik zo, wie wil nu geen kast vol schoenen?


 Een hangmat ligt echt zo chill, zelf had ik er ooit eentje maar deze die hier op de foto staat, daarin wil ik ook wel eens gaan liggen.


 Samen met mijn vriend even van de wereld verdwijnen op een paradijsje, lovely!

 Ik krijg helemaal groene vingers de laatste tijd, later wil ik zeker een kruidentuintje en ook vele mooie planten en bloemen.
Voor sfeer en gezelligheid!

 Ik denk dat niemand graag trouwt als het regent dus kom maar op met die zon!

 7 juli gaan ik en mijn vriend met een paar vrienden gaan paintballen, dit zal ook een soort van paint fight zijn. Ook vinden we het allebei wel leuk om elkaar te bekliederen dus waarom niet eens met verf!

 Lijkt me echt een prachtige stad!

 Hihi, oeps, had ik dit hier wel op mogen plaatsen?


 De Niagara watervallen zijn gewoon echt adembenemend, die moet ik eens in het echt zien!

 Ook al haat ik reizen, toch wil ik de wereld zien, heel vreemd. 


 Again, nog een plaats waar ik heen wil.


 Ik denk dat deze wel geld voor iedereen met een kinderwens, je wil altijd het beste voor je kind.

 De Eifeltoren heb ik al gezien maar het kwam nooit in me op om eronder te gaan dansen. Dit lijkt mij wel heel grappig dus waarom doen we het niet gewoon een keertje!


 Again, de romantische ziel in mij!


Alsof iemand ooit een lelijke trouwjurk zou dragen, hihi. Iedereen wil er toch adembenemend uitzien op zijn of haar trouw!

Q: Zo, dit was mijn bucketlist, welke zaken staan er zoal op de jouwe?