donderdag 21 juni 2012

I'm back out of my cave!

Vandaag, donderdag de 21ste om 12u38 was het eindelijk zo ver. De examens zijn finito! Vandaag was echt zo'n hel. We hadden gezondheidspsychologie, zowat het meest saaie en moeilijkste vak dat ik ooit heb moeten studeren. Vanacht amper 5 uur geslapen, opgestaan als een stresskip. Normaal moest ik examen doen om 10u20 (het was mondeling dus iedereen krijgt een schatting van het uur te horen). Ik nam, om op mijn gemak te zijn, de trein van 8u15 richting Kortrijk. Tegen 8u30 was ik dus al in Kortrijk station, dan met de bus naar de school. kwart voor 9 kom ik daar toe en iedereen zat er nog. Normaal starte het examen om 8u30 maar de docent was dus een half uur te laat! Niet alleen was ze te laat gestart maar ook nam ze 20-30 minuten de tijd om een mondeling af te nemen terwijl dit normaal in 10 minuten gefixed moet zijn. Hierdoor was het tegen 11u30 eindelijk mijn beurt om naar binnen te gaan maar tegen ze dan de 3 mensen voor mij had ondervraagd was het pas echt mijn beur om 12u20 ofzo.  Ik moest echt al de hele tijd dringend naar het toilet dus heb ik alles maar kort en bondig verteld enzo allemaal redelijk snel snel snel. Ze zij dat het kantje boord zou zijn maar toch wel in orde, maar hé we zien wel, ik maak er mij geen druk meer in. We hebben nog steeds augustus!
Bij thuiskomen heb ik eerst nog een 2-tal uurtjes geslapen, ik was echt zo moe, 5 uur slaap is echt veel te weinig voor mij.

Bon, de examens zijn nu dus gedaan wat wil zeggen dat ik er lekker tegen aan kan gaan met mijn blog, startende vanaf morgen! Yay, are you guys happy?!