zaterdag 9 juni 2012

Mijn Catrice lipsticks



Vandaag laat ik jullie mijn kleine stash van Catrice lipsticks zien met inclusief swatches.
Ik heb momenteel 4 lipsticks van Catrice in mijn bezit en ik ben met allevier erg blij. Er zit geen miskoop tussen maar ik kan jullie wel zeggen dat ik meer naar de felle kleurtjes grijp dan naar de nude-lipstickjes. Ik ben nu eenmaal een durver wat de kleur van lipsticks betreft. Maar genoeg gepraat, over naar de swatches.




Als eerste mijn allernieuwste aanwint namelijk Colour Bomb. Colour Bomb is een van de weinig matte lipsticks welke Catrice gemaakt heeft en komt uit de Revoltaire LE. Het is een rood-koraal-achtige kleur.



Als tweede heb ik Get the nudes paper. Deze kleur kan je terug vinden in de Ultimate Shine collectie van Catrice. Het is een nude kleurtje welke meer nijgt naar de roze kant toe en deze bevat shimmers en is heel romig que structuur en brengt heel makkelijk aan.




Ten derde Be Naturall. Deze nude lipstick uit de Ultimate Colour lijn was heel erg geliefd door vele beautybloggers aangezien dit toen een van de weinige nude kleurtjes was. Zelf is mijn liefde voor nude een beetje vermindert en grijp ik nu veel liever naar een felle pop of colour. De kleur van Be Naturall is een nude die naar de beige-bruine kant toegaat en brengt iets stroever aan dan de lipsticks uit de Ultimate Shine collectie.



Als laatste mijn tweede favo kleurtje namelijk Princess Peach. Dit is een fel-oranje kleur afkomstig uit de Ultimate Colour lijn van Catrice. Ik hou echt van dit kleurtje! 



Zo dit waren mijn Catrice lipsticks. Mijn favorietjes zijn zoals je al kan raden Colour Bomb en Princess Peach.




Als extra heb ik alle vier de lipsticks nog even op mijn arm geswatcht zodat jullie echt een goed beeld kunnen krijgen van de kleuren.


Q: Welke Catrice lipstick is jouw favoriet?