vrijdag 8 juni 2012

My week-ends in pictures #2

Vandaag laat ik jullie nog eens een aantal foto'tjes zien van mijn weekendjes. Hopelijk vinden jullie ook dit soort artikeltjes leuk, dus bij deze laat ik het over aan de foto's en houd ik de woorden zoveel mogelijk achterwege.



Op mijn camera vond ik een functie die enkel de foto neemt als er een glimlach te zien is,ik probeerde dit uit maar blijkbaar geld dit gezicht ook als een glimlach. Wat vinden jullie?

Ready voor de kermis! Kijk dat kleine meisje eens lachen.

En we gaan zwemmen!

In de auto wou ik even gek doen.

Lijstje maken voor de blog.

In Flair zag ik mijn twee favoriete cocktails staan nl de Strawberry Daiqiri en Mojito!
Who wants the summer more than me?
Zo dit waren mijn foto's alweer, hopelijk vonden jullie dit leuk om zien.


Q: Wat heb jij gedaan dit weekend?