woensdag 13 juni 2012

Mijn Essence Lipsticks



Nadat ik jullie onlangs mijn Catrice lipsticks toonde, toon ik jullie vandaag mijn Essence lipsticks. Van Essence heb ik slechts 2 lipsticks in mijn stash zitten. Best weinig maar dit heeft zo ook zijn redenen. 



De eerste lipstick van Essence die ik heb heet All About Cupcake. Dit is een donker rozige lipstick met glans. 



De tweede lipstick die ik van Essence heb heet Coralize Me en neigt meer naar de lichtroze peachy kant toe. Opnieuw is het een lipstick met glans.





Nog eens beide swatches op mijn arm.


Zoals ik al zei heeft mijn kleine Essence lipstick stash een reden en dat is vooral omdat ik de Catrice lipsticks er een pak mooier en luxe vind uitzien. De Essence lipsticks hebben namelijk een plastic verpakkinkje, zijn klein en eigenlijk heel sober qua uiterlijk. Ze zij uiteraard wel wat goedkoper maar toch heb ik liever de lipsticks van Catrice. Ook vind ik dat Catrice gewoon een uitgebreider assortiment heel van kleuren en ook de pigmentatie beter is.


Q: Heb jij liever lipsticks van Catrice of van Essence?