maandag 25 juni 2012

Personal: 2 jaar!

Vandaag, 25 juni 2012 zijn mijn vriend en ik reeds twee jaar samen.Ik herinner mij nog heel goed hoe alles begon, die ene avond op de Bierfeesten. Ik ben nog steeds helemaal verzot op 'mijn dilly' en zou hem echt niet meer kunnen missen in mijn leven. Ik heb nogal een lastig karakter en weet dat ik het hem soms heel moeilijk kan maken maar desondanks is dit allemaal uit liefde of bezorgdheid voor/om hem. Over een goede drie maand vertrekken Bjorn en ik samen op onze eerste vakantie. We kijken er zo naar uit, lekker met ons tweetjes weg van alles hier in BelgiĆ«. Lekker ontstressen van het werk, school en dergelijke, we hebben het beiden echt nodig. 


Vandaag bekijk ik samen met jullie nog enkele foto's van doorheen onze twee jaar die we nu samen hebben doorgebracht. 


Twee jaar geleden, onze allereerste foto samen.


























Mijn lieve lieve schatje, na onze twee jaartjes met ups en downs ben ik nog altijd heel blij dat ik jou mijn ventje mag noemen. Je zorgt echt supergoed voor mij, bent bezorgd, meelevend en ik vind het zalig om elke dag je liefde voor mij  te voelen. Ik hoop dat ik nog heel lang samen met jou mag zijn want mijn liefde voor jou is nog niet op. Ik kan gerust nog mijn hele leven lang met jouw spenderen, lekker in elkaars armen, zorgend voor elkaar. Lieve dilly, ik zie je ongelofelijk graag!