vrijdag 29 juni 2012

New in: Sleek I Divini Oh So Special + Swatches



Reeds een lange tijd geleden bestelde ik bij de webshop van Miss Langhaar twee Sleek palettes. Jammer genoeg was eentje niet in voorraad en het bleef ook maar duren voordat het bij de eigenaresse van de webshop was toegekomen. met die reden verstuurde ze mij dan enkel het ene palette en ging ze mij contacteren moest het tweede eindelijk toekomen. Dit vind ik best wel jammer aangezien de verzendkosten dan eigenlijk weer betaald moeten worden enzo en ik het liefste grote orders plaats in één keer. Maar ik besef heel goed dat de eigenaresse van Miss Langhaar hier niets aan kan doen. Alsnog vind ik het heel goed van haar dat ze dan toch het ene palette opstuurt en contact met me opneemt als het tweede binnen is. Maar genoeg gekwetterd, over naar het palette zelf.

Het palette van Sleek zat mooi verpakt in het typische zwarte kartonnen doosje. Ik vind dit best kwaliteit uitstralen, zeker omdat je niet gewoon, BAM, een palette in je handen krijgt. Een extra verpakking zorgt denk ik toch nog steeds voor wat extra bescherming.



De oogschaduws van Sleek zijn minerale oogschaduws en van elke kleur krijg je 1,1 gram. Dit kan voor sommigen niet veel klinken maar ik kan er best een tijdje mee door.



De verpakking van het pallete zelf is mat zwart en bevat dan weer glanzend het logo van Sleek. Heel neutraal en toch chique.



Wat ik ook heel leuk vind aan Sleek palettes is dat er binnenin een doorzichtig filmpje zit met de namen van de kleuren. Dit is heel handig voor bloggers zoals wij.



Het palette bevat 12 kleurtjes die zowel licht als donker zijn. Je kan dus zowel een dag- als nachtlook creeëren. Vroeger hadden Sleek palette hun bekende wafelpatroontje op de oogschaduws maar hier is Sleek vanaf gestapt. Nu zit er niet echt een patroontje op, de oogschaduws zijn effen afgewerkt. 



Als laatste nog de swatches, die echt goed zijn qua pigment. Het palette bevat zowel matte als shimmery oogschaduws wat ook natuurlijk heel fijn is.

Q: Hebben jullie een Sleek palette?