woensdag 25 juli 2012

Mijn make-up tas: Make-up



Na mijn verzorging die ik meeneem op reis, toon ik jullie vandaag mijn make-upjes die ik meeneem. Ik heb geprobeerd om zo weinig mogelijk mee te nemen aangezien ik weet van mijzelf dat ik niet veel make-up zal dragen maar toch wou ik weer variĆ«ren in kleuren. 

Ik heb een setje kwasten mee waaronder een grote poederkwast, een blushkwast, een blendingkwast, een aantal oogschaduwkwastjes en ook een eyelinerkwastje.
Voor mijn gezicht heb ik een primer van ELF, een BBCream van Garnier, een highlighter van de HEMA, een concealer van Essence en dan nog mijn beautyblendertje van Ebay om alles mee aan te brengen.
Als poeder heb ik mijn Catrice Prime & Fine mee, een blush van HEMA en mijn bronzingpoeder van ELF.
Voor mijn ogen heb ik nogal een hoopje mee. Ik heb een wimperkruller mee, in het doosje zit gelliner (zwart en blauw), een slijpertje voor de potloden, wenkbrauwpotlood van de HEMA, Essence I Love Stage oogschaduwbasis, oogpotloden (blauw, zwart en wit), mascara en mijn Sleek Oh So Special palet.


Voor mijn lipjes heb ik mijn EOS lipbalm mee en drie felle lipsticks van Catrice ( Pinkadilly Circus, Colour Bomb en Kiss Kiss Hibiskiss).


Q: Wat nemen jullie zeker mee op reis qua make-up?