dinsdag 24 juli 2012

Mijn make-up tas: verzorging


Vandaag toon ik jullie deel 1 van mijn make-up tas die ik mee heb op vakantie. Ik heb de delen opgedeeld in verzorging en make-up. Vandaag is de verzorging aan de beurt.


Blablab
Voor haarproducten heb ik mijn mousse met SPF mee zodat mijn hoofdhuid niet verbrand, ook nog wat haarlak en een serumpje. Shampoo en conditioner zitten in de gewone valies aangezien ze niet in dit tasje passen.

Qua gezichtsverzorging heb ik mijn make-up remover mee, dag- en nachtcrème en oogcrème.

 Mijn nagelspulletjes heb ik ook bij verzorging gezet ipv bij make-up. Ik heb mee: nagellakremover, 2 Essence lakjes, nagelriemolie en wattenschijfjes.

Als laatste heb ik ook nog brilpoetsdoekjes mee, parfum, oordopjes,deo-stick, blottingsheets flosdraad, schuifspeldjes en een rekkertje.