zondag 22 juli 2012

Tag: 25 Random Questions

Ik ging voor jullie nog eens op zoek naar leuke tags waardoor jullie wat meer over mij te weten kunnen komen. Ik vond de 25 ramdom questions tag en wou deze wel eens maken. Bij deze mijn invulling van de 25 random questions tag!
1. Heb je huisdieren ?
Ik heb een hondje namelijk Milow, die jullie reeds op de blog konden zien.

2. Noem drie dingen die op dit moment het dichts bij je liggen.
Nagelriemolie, nagelvijl en een boek.

3. Rijd je met de auto ? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad ? 
Ik heb momenteel mijn theorie al behaald, nu nog de praktijk. Ik heb wel al tijdens het oefenen een klein ongelukje gehad met mijn vriends vroegere auto. We reden rondjes op het oefenterrein tot ik net iets te kort de bocht nam en tegen een verkeersbord aan reed. Door de paniek deed ik mijn voeten omhoog en handen van het stuur, de handrem deed het ook niet zo goed, dusja :) Gelukkig stond het wiel naar buiten gedraaid waardoor enkel het wiel het bord had geraakt. Gelukkig geen schade dus!

4. Hoe laat stond je vanmorgen op ? 
Om 9 uur. Ik ben het zodanig gewend om dan op te staan dat dit ook zo tijdens het weekend gebeurt, gewoon uit mijzelf.

5. Wanneer heb je voor het laatst gedouched ? 
Zo meteen ga ik douchen!

6. Wat is de laatste film die je hebt gezien ? 
Gisteren zagen mijn vriend en ik de film Psych 9. Echt een aanrader vind ikzelf! I WANT MY BABY!

7. Wat staat er in je laatste sms'je ? 
'Binnen 10 min benk bij je xx love ya'. - Mijn vriend had vorige vrijdag zijn laatste werkdag en kwam bij mij logeren. Ik neem die minuten altijd zo strikt en geef hem, om hem te plagen, altijd onder zijn voeten als hij ook maar 1 minuut te laat is.

8. Wat is je ringtone ? 
Haha, mijn ringtone? Do you really wanna know?! PUDDI PUDDI! Bekijk zeker de video hieronder!



9. Ben je wel eens in een ander land geweest ? 
Vooral in Oostenrijk maar ook al in Frankrijk, Italië en Spanje en natuurlijk ook Nederland. Maar echt heel ver nog niet. Ik ben een persoon met een zwaar probleem qua heimwee, haha.

10. Hou je van sushi ? 
Nog nooit geproefd maar ik lust sowieso haast geen vis dusja. Ik denk niet dat ik het ooit eens ga proberen.

11. Waar doe je je boodschappen ? 
Ikzelf doe geen boodschappen :) Mijn moeder doet ze meestal in Delhaize.

12. Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller te kunnen slapen ? 
Om sneller te slapen? Nee hoor, dat hebben we hier zelf niet liggen.

13. Hoeveel broers/zussen heb je ? 
Ik heb één broer van 15.

14. Heb je een gewone computer of een laptop ? 
Ik heb een notebook van Acer. Mijn broer heeft namelijk mijn vaste computer stuk gemaakt met virussen en mijn grote laptop zijn scherm is stuk.

15. Wanneer heb je voor het laatst gehuild ? 
Deze week nog, ik was ernstig ziek en had erg zwaar de buikloop en overgeven. Ik heb mijzelf echt volledig leeg gemaakt. Ik was zo onder de indruk door hoe alles zo bleef aanhouden, ik zat echt om de 5 minuten op het toilet en dit 4 uur lang. Door vermoeidheid en angst ben ik als een klein kind beginnen huilen.

16. Wat is de perfecte pizza ? 
Pizza Hawai!

17. Wat vind je lekkerder ? Hamburger of een Cheeseburger ? 
Geef mij maar een gewone hamburger met ketchup zonder groenten!

18. Heb je wel eens een nacht doorgehaald ? 
Neen, ik zeg vaak dat ik het eens ga doen, bijvoorbeeld voor te studeren maar het lukt me nooit.

19. Wat voor kleur ogen heb je ? 
Ik heb groene ogen.

20. Proef jij het verschil tussen pepsi en coca cola ? 
Ik smaak het verschil tussen alle verschillende merken cola, en coca cola heeft als enige de lekkerste cola!

21. Draag je contactlenzen of een bril ?
Ik draag een bril. Ik heb vroeger een tijdje lenzen gehad maar mijn ogen werden er toen erg gevoelig door dus ben ik gestopt. Om op reis te gaan heb ik nu wel lenzen mee aangezien ik dan een zonnebril kan dragen.

22. Hoe oud word je op je volgende verjaardag ?
20 jaar, wat een leeftijd!

23. Verf je je haar ? 
Ja, ik verf mijn haar in het asblond, in de zomer licht asblond en in de winter donker asblond.

24. Vertel iets over je planning van vandaag
Vandaag, 15 juli, de dag waarop ik dit schrijf heb ik vanmorgen nog eens mijn tomaten verstevigd met stokjes. Ik heb mijn valies gemaakt om op reis te gaan en heb ook pannenkoeken gebakken. Ik ben bezig met vooruit schrijven nu zodat jullie tijdens mijn reis toch nog blogposts kunnen lezen . Ook heb ik een ontspannend bad genomen samen met mijn vriend en nu gaan we nog lekker tv kijken.

25. Wie is jouw beste vriend/vriendin ? 
Hmm, mijn allerbeste vriend is eigenlijk gewoon mijn vriend. Hij is de enige die er altijd voor mij is en er ook altijd zal blijven zijn. Daarnaast heb ik ook nog gewone vriendinnen zoals mijn nicht,Jolien,Michelle en Cara. Met hun kan ik zeker ook goed praten maar dit is soms gewoon nogal anders dan praten met mijn vriend.