zaterdag 13 oktober 2012

Are you winter-ready?

I AM! Afgelopen weekend ging ik even langs bij C&A. Ik ben namelijk volop op zoek naar dikke wollen gebreide truien die mij warm zullen houden tijdens de winter. Ik heb wel een aantal goede warme truien maar die zijn echt totally not fashionable. Ik was dus dringend aan vernieuwing toe, als je vriend al begint te klagen dan weet je wel hoe laat het is. :)
Bij C&A was ik direct geslaag in mijn opzet, de truien die ik wou waren reeds massaal aanwezig. Overal zag ik dikke truien hangen, heerlijk. Na veel passen heb ik er twee meegenomen. Als eerst heb ik een groenige trui gekocht voor 19 euro. De trui valt als een soort van kleedje rondom je kont, lekker lang en lekker warm.


De tweede trui die ik kocht was eerder een gillet in een blauwe kleur. Hij heeft niks om hem dicht te doen, maarja dan moet ik mijzelf wel gewoon induffelen en de trui dichthouden, of een riem aankopen kan ook.