zondag 14 oktober 2012

Cherry Blossom Girl lippenpotlood - swatches 'Its peach not cherry'

De Cherry Blossom Girl collectie is nu al een tijdje uit en vandaag vond ik de tijd om voor jullie het lippenpotlood te reviewen. Ik heb de meest peachy versie aangekocht en vandaag toon ik jullie de swatches.

Een lippenpotlood in plaats van een lipstick, het is eens wat anders. Ik was er best benieuwd naar of dit wel handig werkt of niet. Een lippenstick heeft toch wel een scherpen puntje en werkt naar mijn mening wel precieser dan deze ronde punt op het potlood.

Ik kan jullie zeggen dat ik het zelf moeilijker vind om mijn lippen in te kleuren met dit potlood. Het potlood is gewoon te groot om precies te werken.
En wat zegt de pigmentatie? Daar was ik ook best benieuwd naar maar dit heeft mij eigenlijk wel positief verrast. De pigmentatie is verrassend goed, wel moet je opletten met velletjes op je lippen aangezien deze echt wel opvallen bij deze lippenstift.
Hier zien jullie de swatches op mijn lippen. Je merkt hier dus dat velletjes en dergelijke zeer erg opvallen en ook rondom de lippenrand is de kleur een stuk intenser dan in het midden van mijn lippen.

Algemeen is dit dus geen slechte lippenstift maar hij dient wel enige voorbereiding voor alleer hij mooi aan te brengen is.