zondag 21 april 2013

Catrice Lash Plus Wimperserum

Vanaf deze week ben ik begonnen met het testen van het Catrice Lash Plus wimperserum.Vandaag vertel ik jullie over mijn eerste indrukken van het product. Het wimperserum dient ervoor te zorgen dat je wimpers sneller groeien en ze steviger worden. Bring me those lashes baby! 

De verpakking van het serum vind ik zeer clean ogen. Het ziet er mooi uit en strak. Het wimperserum heeft een eyelinerkwastje als applicator. Er bevindt zich redelijk wat product op de applicator en je moet best wel opletten met het aanbrengen van het product. 
Het product op zich is vrij waterig en prikte de eerste keren echt wel aan mijn ogen bij het aanbrengen. Dit gaat wel over na een tijdje. Het is geen goed idee om het product in je oog te krijgen, dit prikt namelijk verschrikkelijk. Zorgt dus dat je voorzichtig en rustig te werk gaat wanneer je dit product zelf ook zou gebruiken.

Het serum breng je aan zoals je eyeliner zou aanbrengen, gewoon een klein lijntje boven je wimperrand. Dit lijntje droogt snel op. Het product breng je voor het slapen aan en 's morgens kan je best je ogen goed reinigen aangezien het product kleine 'korstjes' kan nalaten.

Als laatste toon ik jullie de stand van mijn wimpers voor het experiment!

Liefs,
Delphine.