zaterdag 20 april 2013

Extreme Eye: Tijgerprint

Ik heb vandaag een zeer fijn artikel voor jullie, althans dat hoop ik. Afgelopen week dacht ik eens gek te doen met make-up. Geïnspireerd door een video van een mede Oost-Vlaming ging ik aan de slag! Benieuwd?
Een kleine week terug ontdekte ik dat een meisje uit mijn omgeving een Youtube account had aangemaakt (margotishier). Ik bekeek vol interesse haar video's en vooral haar tutotial met de tijgerprint bleef mij bij. Afgelopen donderdag was ik even vrij en nam ik mijn Sleek Oh So Special palet bij de hand samen met een geel pigment van Catrice en ging aan de slag.
Als eerste bracht ik oogschaduwbasis aan over mijn gehele ooglid. Daarna ging in met een lichtbruine kleur over mijn volledig bewegend ooglid. Ik begon daarna met een donkerbruine kleur een creaselijn te trekken, dit iets hoger dan waar ik hem normaal zou plaatsen. Ik bracht nog wat geel pigment aan in de binnenant van mijn bewegend ooglid. Toen was het tijd voor het leuke gedeelte, namelijk de tijgerstippen tekenen. Dit deed ik met een eyelinerstift van Essence. Ook bracht ik een winged eyeliner aan. Onder mijn onderste wimperrand bracht ik ook de donkerbruine kleur aan en een zwart oogpotloodlijntje om de look terug in balans te brengen. Ik werkte alles af met een likje mascara. Mijn wenkbrauwen tekende ik iets donkerder bij dan ik normaal zou doen. 
Op mijn lippen bracht ik een donkerrode-paarse kleur aan en ik depte er ook wat zwarte oogschaduw over om het nog wat donkerder te maken.
Ik hoop dat jullie de look leuk vinden. Laat zeker iets achter in de comments, ik waardeer het heel erg!
Liefs,
Delphine

PS: Neem ook eens een kijkje op Margot haar Youtube account. Alle credits gaan naar haar!