vrijdag 19 april 2013

Rimmel Adjustable Volume Mascara

Na de review van de Nivea mascara, heb ik nog een tweede mascara die er nogal wat op gelijkt. Vandaag heb ik een review voor jullie over de Rimmel Adjustable Volume Mascara. Dit is opnieuw een mascara met drie verschillende standen. Zijn jullie benieuwd?

De verpakking van de mascara vind ik wel leuk. Hij straalt een beetje jeugdigheid uit vind ikzelf omwille van zijn paarse kleur. De mascara is qua lengte wel wat korter dan andere mascara die ik heb.
De applicator van de Rimmel mascara is lekker vol. Je hebt al het ware verscheidene lijntjes waar de haartjes dicht op elkaar zitten. Daartussen heb je dan weer rijtjes waar geen haartjes zitten maar waar de mascara zich een plaatsje weet te vinden.

Het aanbrengen van de mascara verloopt vlot. Wel moet ik erbij zeggen dat ik bij deze mascara enkel de laagste stand gebruik, namelijk stand 1. Ik merk dat wanneer ik stand 3 gebruik, ik veel sneller spinnenpoten krijg, dit doordat er dan wel erg veel mascara op de applicator komt te zitten.
Hieronder zien jullie het resultaat van de mascara op mijn ogen.

Liefs,
Delphine