donderdag 18 april 2013

Nivea Lipstick Review

Vandaag heb ik een review en swatches klaarstaan van bovenstaande lipsticks van Nivea. Ik neem de kleuren Coral Rose, Vintage Mauve en Petal Cranberry onder de loepe.

Nivea lipsticks hebben, naar mijn mening, een zachte en natuurlijke verpakking. De verpakking is vrij rustig welke ik wel mooie vind. De witte kleur vind ik ook wel eens wat anders. De lipsticks vind ik snel terug in mijn stash, aangezien zo goed als al mijn andere lipsticks een zwarte verpakking hebben.
De lipstick op zich vind ik er ook mooi uitzien. Het Nivea-logo op de lipstick himself vind ik echt wel een pluspunt. Dit zorgt ervoor dat de lipstick er direct al wat meer high end uitziet, ondanks de magere drie euro welke ik ervoor betaald heb. 

De lipstick is makkelijk aan te brengen en droogt mijn lippen ook niet uit. De lipstick is niet droog in vergelijking met die van Saffron. Ze zijn lekker romig. Met de donkere kleur is het wel oppassen bij het aanbrengen, foutjes zijn namelijk snel te zien.

Als laatste heb ik nog de swatches voor jullie.
Coral Rose
Vintage Mauve
Petal Cranberry
Liefs,
Delphine